گزارش آمار استعلام  (گزارش خالی)

این گزارش بیان می‌نماید که مشتری از ابتدای سال 1388 تاکنون هیچگونه تسهیلاتی را از بانک‌های عضو سامانه دریافت ننموده است. همچنین این گزارش تعداد استعلام‌های صورت گرفته از مشتری توسط اعضا را نمایان می‌سازد. این تعداد استعلام‌‌ها در دوره‌های زمانی 1 ماه و 12 ماهه ارائه می‌شود.

 گزارش اعتباری پایه

گزارش پایه اطلاعاتی از اشخاص در خصوص مشخصات هویتی، وضعیت منفی شخص و قرارداد، مشخصات تماس، مشخصات آدرس، تعداد استعلامهای صورت گرفته از شخص در 1 ماه و 12 ماه گذشته را نشان می دهد.همچنین در این گزارش تعداد اقساط و مبلغ بدهی سررسیدشده پرداخت نشده و مجموع بدهی سررسیدنشده (تعهدات آتی) و همچنین تعداد تسهیلات در جریان و خاتمه‌یافته شخص ارائه می‌گردد.

 گزارش اعتباری استاندارد

در این گزارش علاوه بر اطلاعات ارائه شده در گزارش پایه، جزئیات مربوط به تسهیلات اخذ شده توسط شخص ارائه می‌گردد. در جزئیات قرارداد یک تقویم یک ساله نیز وجود دارد که روند پرداخت اقساط و وضعیت هر قرارداد در دوازده ماه گذشته نمایش داده می‌شود.

 گزارش اعتباری پیشرفته

در این گزارش علاوه بر اطلاعات ارائه شده در گزارش استاندارد، جزئیات مربوط به تعهدات غیرمستقیم شخص (قراردادهایی که شخص نقش ضامن را در آنها ایفا می‌کند) نیز با همان مشخصات تعهدات مستقیم ارائه می‌‌شود.

 گزارش سوابق (ID History)

در صورتی که در اطلاعات مربوط به یک شخص مانند اطلاعات هویتی، آدرس، تماس و … تغییری ایجاد شود، سابقه این تغییرات در گزارش سابقه ارائه می‌گردد.

 گزارش Cut-off

تعیین نقاط مرزی نیز از جمله مواردی است که به عنوان یکی از قابلیت های مهم نرم افزار رابط سنجش اعتبار به بانک ها ارائه شده است. در این گزارش، 64 پارامتر پیش فرض با استفاده از گزارش های اعتباری مشتری تعیین و محدوده های آن با توجه به سیاست های اعتباری بانک تعریف می شود. نتیجه این گزارش این امکان را برای متصدیان بانک فراهم می کند تا با یک نگاه کوتاه، نیم رخی از وضعیت اعتباری مشتری در نقاط مرزی را در اختیار داشته باشند. ضرایب اولیه پارامترهای این گزارش بر اساس تجربیات جهانی در نظر گرفته شده و بانک می تواند متناسب با تجارب داخلی و سیاست های اعتباری خود، آن را تنظیم کند.